Allah’ım!

Ben kulum, Sen Allah’sın.

Ben isteyenim, Sen verensin.

Ben susayanım, Sen su verensin.

Ben muhtacım, Sen ihtiyaç giderensin.

Ben kendine yetmeyen, Sen her şeye yetensin.

Ben beni bilmeyen, Sen beni benden iyi bilensin.

Ben bende olmayan, Sen şahdamarımdan yakın olansın.

Kul kulca ister, Sen Allah’ça verirsin.

Halim arzuhalimdir, duruşum duam.

Sensizken neyim var, Senliyken ne gam?

 

Allah’ım!

İmanı olanın imkanı tükenmez.

İmandan ve Kur’an’dan ayırma!

Kur’an’dan mahrum kalana ışık erişmez.

Kitaba uyanlardan kıl, kitabına uyduranlardan kılma!

Kur’an’ı bizden razı, bizi Kur’an’dan razı kıl!

Hesap gününde Kur’an’ı şahit kıl, şekvacı kılma!

Kur’an’ı bize aç, bize Kur’an’ı aç!

Susuz yüreklere vahyi ellerimizle saç!

İnsanlık zaman çölünde bu suya muhtaç Ya Rabbi!

 

Allah’ım!

Sorunlarımızın elinde imanımızı kar gibi eritme!

İmanımızın elinde sorunlarımızı kar gibi erti.

Bizi dünyalıklarımızın altında at etme.

Dünyalıklarımızı altımızda Burak et!

Sahip olduklarımızın bize sahip olmasına izin verme!

Aklımızı ak, aşkımızı ak, yüzümüzü ak eyle!

İmtihan potasında bizi cevher et, cüruf etme!

Bize götüreceğimiz yükü yüklet!

Götüremeyeceklerimi yükletme!

Kahrından lütfuna sığınırız Allah’ım!

Celalinden cemaline sığınırız Allah’ım!

Senden Sana sığınırız Allah’ım!

Yalnız Sana sığınırız Allah’ım!

By Tarık İnce DUA İLE içinde yayınlandı

Yorum bırakın